Partners

Stichting Ondersteuning Dierenwelzijn is altijd op zoek naar partners om mee samen te werken!

Als stichting voeren wij de meeste projecten uit op basis van ontvangen donaties, goederen of diensten. Bij veel projecten zoeken wij ondersteuning op een breed vlak aan financiële-, bouwkundige-, en juridische expertise.

Om onze projecten te laten slagen met zo min mogelijk financiële middelen zodat we zoveel mogelijk projecten kunnen uitvoeren zijn wij altijd op zoek naar samenwerkingen met andere stichtingen, organisaties, ondernemingen of particuliere initiatieven.

Heeft u een bijvoorbeeld een aannemersbedrijf, hoveniersbedrijf, accountantskantoor, schoonmaakbedrijf, advocatenkantoor, installatiebedrijf, schildersbedrijf of bent u nog niet genoemd.. Graag komen we met u in contact!

Ook als particulier kunt u zich aanmelden als u letterlijk met ons mee wilt werken.

Wilt u ons ondersteunen door eenmalig of jaarlijks een aantal van uw diensten (uren) of goederen beschikbaar te stellen aan één van onze projecten, neem dan contact met ons op.

Ieder uur en ieder extra paar handen is altijd van harte welkom!