Hoe kunt u ons helpen?

Stichting Ondersteuning Dierenwelzijn bestaat volledig uit het ontvangen van donaties.

Als u onze stichting graag wilt helpen dan kan dat op de volgende manieren;

Financieel

• door een eenmalige of een periodieke donatie

• door ons op te nemen in uw testament

U kunt uw donatie storten op IBAN: NL29 ABNA 0105 0522 99 t.n.v. Stichting Ondersteuning Dierenwelzijn

Uw donatie zorgt ervoor dat wij dierenwelzijnswerkers en dierenorganisaties kunnen ondersteunen zodat zij zich volledig kunnen richten op het welzijn van de dieren.

Samenwerking

• Een samenwerking met andere dierenliefhebbers stellen we zeker op prijs. Dit kan zowel een samenwerking zijn met een andere stichting, organisatie, onderneming of een particulier initiatief. Kijk hiervoor ook bij partners.

• Ook alle andere ideeën vinden wij leuk om te horen, wij gaan hierover graag met u in gesprek. Voelt u zich dus vrij om altijd geheel vrijblijvend contact met ons op te nemen.

Samen staan we sterk!

Heeft u vragen neem dan gerust contact met ons op.

Dank alvast, wij waarderen uw hulp enorm!