Over ons

Stichting Ondersteuning Dierenwelzijn is met haar werkzaamheden gestart in 2021.

Wij zijn mensen met een groot hart voor dieren. Daarnaast hebben wij een brede kennis op zakelijk en ondernemingsgebied.

Vaak zien wij dat mensen die met veel liefde voor de dieren werken, onder druk komen te staan vanwege randzaken die ook goed geregeld moeten zijn om voor de dieren te kunnen zorgen. Dan is er vaak geen kennis, kunde of tijd aanwezig om deze zaken goed te regelen wat de hulpverleners belemmert in de uitvoering van hun werkzaamheden.

Dit is voor ons de reden geweest om zowel ondersteunend als financieel onze expertise in te zetten voor alle randzaken rondom het verzorgen van dieren.

Wij beschikken daarnaast over een netwerk dat wij openstellen voor de stichting. Wij verzorgen dus zeker alle projecten niet alleen, maar brengen altijd de juiste partijen bij elkaar. Vele handen maken namelijk licht werk. En het geeft iedereen altijd veel plezier om de handen uit de mouwen te steken voor de prachtige projecten waar wij aan mee mogen werken.

Op die manier kunnen wij dierenwelzijnsorganisaties en -werkers optimaal ondersteunen.

Dit geeft ons dierenhart een groot plezier!